Velkolepý návrat: Bývalý generální ředitel Dr. Max, Daniel Horák, povede expanzi skupiny Bezvavlasy
Působení Daniela Horáka ve skupině Bezvavlasy
Každý, kdo sleduje podnikatelský sektor v oblasti farmacie a kosmetiky, už pravděpodobně slyšel jméno Daniel Horák. Jako dlouholetý generální ředitel společnosti Dr. Max, během své desetileté působnosti přetransformoval tento český lékárenský řetězec do jedné z největších a nejúspěšnějších sítí, nejen s kamennými prodejnami, ale i s impozantní online přítomností. Nyní Horák mění své kroky směrem k nové výzvě, konkrétně ve skupině Bezvavlasy, která se specializuje na profesionální vlasovou kosmetiku a související produkty.
Bezvavlasy, která vznikla v roce 2011 díky zakladatelům Alešovi Hudečkovi a Františku Novotnému, dosáhla svého milníku v minulém roce, když poprvé překročila roční obrat jednu miliardu korun. Díky úspěšnému pořízení sedmi společností pod hlavičkou Hair Servis, které zahrnují mimo jiné i e-shopy a kamenné prodejny, stojí před skupinou velké výzvy. Tento strategický krok by měl propojit celý dosavadní obchodní model a přinést synergie potřebné k dalšímu růstu. Avšak právě kvůli složitosti integrace akvizice Hair Servis muselo být několik plánovaných aktivit, jako rozšíření do zahraničí a otevření nového centrálního skladu v Boru na Tachovsku, odloženo o rok.
Nové výzvy a strategie
Horákova agenda ve skupině Bezvavlasy bude zahrnovat především vybudování profesionální organizační struktury, která bude kritická pro efektivní využití růstového potenciálu společnosti. Spolupůsobit s ním bude Nicolas Eich, nový ředitel obchodní jednotky pro e-commerce, který přichází s bohatými zkušenostmi, jako bývalý generální ředitel Edenred a vedoucí společnosti Chytrý Honza. Jeho úkolem bude posílit online prodejní kanály a rozšířit portfolio produktů nabízených skupinou.
Bezvavlasy se dívá do budoucnosti s ambicemi rozšířit svou nabídku nejen v oblasti vlasové kosmetiky a kadeřnických potřeb, ale i do nových kategorií, jakými jsou například tělesné doplňky stravy. Propojení s kosmetickým sektorem, včetně plánované expanze na další evropské trhy, je v souladu s vizí společnosti, jak posílit svou přítomnost a vliv nejen v České republice, ale i v širším regionu.
Mezinárodní ambice a budoucí plány
Další zajímavou kapitolou v příběhu Bezvavlasy je jejich minoritní podíl v Německé řetězeci Euro Friwa, což je jeden z největších prodejců profesionálních produktů pro kadeřnické a kosmetické salony v Evropě. Již aktivní na Slovensku a v Maďarsku, má skupina ambici rozšířit svoji působnost do Rumunska a Chorvatska v aktuálním roce. Těší se na vybudování silnějšího mezinárodního profilu a na další růst v zahraničí, což je strategií, která sleduje jak růst tržního podílu, tak upevnění pozice v sektoru.
Pod Horákovým vedením může Bezvavlasy očekávat dynamické období plné výzev, ale také znamenité potenciály na růst a expanzi. Tento krok by měl nejen osvěžit aktuální strukturu, ale také přinést nové pohledy na kosmetický průmysl, jakým způsobem se dají propojit inovace, zákaznický přístup a technologický pokrok. S ambicí hýbat trhem a překonávat očekávání se horší budoucností skupiny Bezvavlasy zdá velice slibně.